onsdag 8 februari 2012

Bästa praoplatsen EVER!

Tjoo!
Ojojoj, tror jag har den bästa praoplatsen nånsin! Idag började jag 11 (som alla dagar) och slutade HALV 4?! Inte 5 eller halv sex som jag borde :D Personalen är sjukt shysst, precis som kompisar allihop, en dag bjöd de mig på lunch och idag sa dom att dom inte bryr sig vilken tid jag kommer dit på mornarna :'D

Just de ja, glömde berätta att jag har så lång lunchrast jag själv vill ;)

Jobbet är inte ångtråkigt heller,
  • har bland annat fått: tvätta smycken, 
  • pricka av leveranser, 
  • plocka upp i hyllor, 
  • satt pris på smycken, 
  • packat in leveranser (och förstås städat en del :))

Så ni som ska söka praoplats nästa år.. eller typ nångång i framtiden,
SÖK TILL KECKLUNDS PÅ STORGATAN!

Nåjaa nu ska jag sitta och chilla en stund och sen ska jag ringa Bob, han å brudarna ska hit på kaffe ikv ! :D
Efter det blir det Move med Jeija!


Pöss!
Martina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar