onsdag 29 februari 2012

Natt-inlägg

Hihi, blev en rikti bra kväll igen! :D Träningarna va toppen som vanligt <3 Saknar ennu min gamla kondis.. men va kan man! 
Efter träningarna drog jag till Annas med Malin och Emilia, myyste bara och talade om allt som vi alltid brukar, älskar dom mest! <3 

Resten av kvällen har jag legat och kollat Vintergatan me syrran.. (Natthumor ftw :D)

Imorron åker jag och Anna iväg till min mummi i Vörå, saika chill.. hehe! Ska väl iaf försöka vara lite sportiga.. men resten av tiden, vi är där enda till fredag, ska vi typ kolla film, shoppa, fota och såklart blogga!

Men nu ska jag krypa ner i sängen o sovaaaa :'D Gonatt alla!

Martina

Jag och Emilia, ingen mobbar våra outfits (iaf int min) de va ju CHILL-kväll somsagt!

Malin e snygg som alltid! Dihär bilderna lånade jag av henne, så jag tycker att ni kan kika på hennes blogg åxå, där finns bilder på Annas sjukt snygga cupcakes åxå ;) -->malin-lindstrom.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar