lördag 3 mars 2012

10 000

OJJ JISSES!!! Har ju inte sagt det ännu, men bloggens sidvyer är nu över 10 000,
TACK TILL ALLA SOM KOLLAT IN BLOGGEN OCH DE SOM FÖLJER DEN, NI BETYDER! <3
Hoppas att ni gillar bloggen och fortsätter att läsa den, om det är något ni vill läsa mera om eller undrar över kan ni ju lämna en kommentar? :D

Min kväll blev riktigt lyckad! Oscar, Isac och Robin kom till Bobs en stund efter att jag bloggat, vi körde (okej JAG körde inte, utan satt på me Isac, har ju lixom inge mopokort..) till ABC, typ alla utom jag köpte redbull ( jo hej ja va pank -.-) sen åkte vi tbx, chillade hos Bob en stund och for till Robins sen, men tyvärr hann jag inte bara där särskilt länge.. pappa var så kinky idag -.- FU! 
Resten av kvällen var jag hos Alex, var ute och körde en stund med Felix och Mira, sen blev det bara chill, var så himla trött!

Hjäälp vilket långt inlägg :O sry för det, gonatt på eer ;)

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar