onsdag 28 mars 2012

Hotellet e bokat nuuu :D

HAHA, jag som hatar smileys i rubriker.. men idag är jag så glad så de fick bli så! :D 
Har iaf bokat klart hotellet i piteå nu.. så på MÅNDAG åker viii, ayeahh! 

För er som inte vet det, ska jag åka på inträdesprov till ett dansgymnasium i Piteå på måndag. Det kommer att vara två danslektioner, klassisk balett och modern dans, improvisation, intervju, fysisk testjuttu och solodans.
.. Måste erkänna att jag e dödligt nervös! 
Åker iaf dit med mamma, Ilse och Tom så de blir nog rikti chill! Ska bo på Pitehavsbad, å de e ju iaf najjs ;) 

Idag ska jag träna på solot, vill ju inte faila sen.. Men först blir det kaffe me Bob.. otroligt länge tar det för han att komma hit, så ja tror ja ska ring mommo såläng ja väntar, HAHA! XD 

Hade gött alla!

Martina

HAHA kvalite'!

2 kommentarer:

  1. Martina: Är dina föräldrar skilda? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo mina föräldrar är skilda, men de skilde sej då jag var typ 2 år, så ja minns inget av de:) Min pappa bor en bit från oss så jag är där ganska ofta åxå. ^^

      Radera