söndag 25 mars 2012

-ingen rubrik idag!

Hej på er! Haha, fick typ rubriktorka och kom inte på nån rubrik.. !

Det går sådäär lite halvtrögt med vår bilduppdatering från resan.. hehe (a) men Leif ska fixa det idag (heta bussbilder osv..;>) och förhoppningsvis kommer ett inlägg om vår shopping upp ikväll också :D 

Helgen har iaf varit riktigt najjss, faktiskt feelis i cronis (XD) i fredags! Och igår var jag en stund med cheyyerna hos Anna, men sen for jag hem med Alex ist, lördagsmyys! :) 

Idag blir det nog bara chill.. planerade att träna lite hemma och kanske vara duktig och städa.. roligt liv dehär, öhöhhh! De andra cheyyerna har antagligen liknande planer tror jag.. 
JUST DET JA!!! Ska boka hotell till Piteå ikv, jeeeiiii! längtarr!

Ha de bra nuu!

//Martina


Trötta i hesa..
Bild från cronis! Hanna fick vara med också;D Bilden lånade jag av Malin (sällan) Klicka på namnet om ni vill kolla hennes blogg! .. Malin rage int sönder nu.. ;)
 

2 kommentarer:

  1. Nee ja chillar ju jag fast ni nallar lite bilder häär elr däär ;);););); (Y) :D

    SvaraRadera