lördag 31 mars 2012

LÖRDAGSFEELIS!

Hej på er! OJJ vilken bra feelis ja har idaa :D Vaknade redan 9 imorse, var lixom inte trött! 

Gårkvällen var riktigt chill, myste hos Anna med Livva, Leif, Malin, Lina och Emilia, NAJS TKR JAG! Blev en massa prat å såntt :>

Har varit och dragit zumba redan imorse (XD) för första gången på ett halvår tyyp, gick rikti bra tyckt jag faktiskt :D 

Om en stund drar jag, Livva oh Leif iväg till ActivExpo mässa i tellushallen, ska kolla då ED1 uppträder med FIF o såntt, roligt värre! Ikväll blir det väl nå perus bus me brudarna antar jag, berättar sekert mera senare!

//Martina



HAHAHAH vi ser helt trött å uttråka ut, men dehär e enda bilden från igår som e publicera nånstans (annas bild) såå den får duga! BTW, ingen mobbar chilloutfitsen! ;)




Nån länkade denhär låten på FB just, och nu är jag helt beroende av den, haha dubstep ffs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar