fredag 13 april 2012

Helgens planer

Somsagt ÄNTLIGEN HELG! <3 Skolan kändes längre än NÅGONSIN idag -.- jag och Leif var typ döende redan första passet. 

Som tur var lyste mamma upp dagen med att berätta att jag fått brev från Åbo, ska på intagningsprov (3 fuckin dagar) i maj, kommer typ dö eftersom jag suger på finska.. och de e somsagt en finsk skola.. hehe!

Just nu sitter jag och taggar med NRJ och mineralvatten (<3) ska iväg ti Sandsund ft. Livva ikv och hälsa på bob, JEE! :D Kmr no bli najjs!

Resten av helgplanerna är ennu lite oklara.. ska väl träffa larsmofolket antar jag, såklart vara me min Alex, träna och på söndag bio me Anna, kmr helt klart bli en awesome helg! :D

TREVLIG HELG PÅ ER ALLIHOPA!!!

HAHA gammal å "fin" bild på mejj å Ilse som jag hittade i kameran :) Måste ju ha lite syskon time me henne i helgen åxå, ska kolla lite Andra avenyn (<3) å såntt ;)

4 kommentarer:

  1. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHH andra avenyn <3 men de e eväll domdee gammla...? :D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  2. ÄÄÄHHHH jaaa vi ska böri sii från säsong 1 :'D kan de bli betär?!??!?!??! :'))))))))) <3

    SvaraRadera