onsdag 4 april 2012

Piteå

HAHA vi va så söt så den fick vara lite suddig.. ;)

Syrran och jag var och handlade lite..

JOKK FFS! <3

Var tvungen att vara lite turist och fota mitt och Ilses rum..

..och vår säng <3

Jokk igen :)

..och ömm, påskmust?

Jättefin bild.. ehe!

I pitehavsbad, hade inte med hitec kameran i simhallen tyvärr, så denhär heta bilden utan smink får dugaXD


Hej bloggen! :)
Hemma nu efter 2 dagar i Piteå! Som ni ser på mina finfina hi-tec bilder har jag chillat en hel del med syrran :)

Var saika chill i Pitehavsbad, jag och Ilse kände oss lite smått mogna då vi sprang mellan alla bassänger och hade allmänt feelis.. men va kan man! Gick nog helt bra iaf, råkade faceplanta lite smått i en bubbelpool men tror inte ngn såg det.. (A)

Dagen efter var jag OTROLIGT nervös inför intagningarna.. skakade när jag gick in i skolan, MEN det gick jättebra!!! Alla var såå shyssta och snälla och danslektionerna, solona och improvisationen gick helt ok faktiskt :D
Är fortfarande sad att jag inte tog med kameran till skolan.. skulle ha velat fota lite med alla nya människor jag träffade.. men så blev det inte tyvärr :( Fåse nu om jag slipper in.. får veta i sommar.. HOPPAS!

Martina





8 kommentarer:

  1. ilse är verkligen en naturlig skönhet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är hon verkligen, inte alla som har en så snygg syrra som jag <3

      Radera
  2. vackra systrarna jutila <3 no e du o jättefin, speciellt ditt smajl

    SvaraRadera
  3. Du kommer nog in, du var jätteduktig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack Deniece! Hoppas verkligen det skulle vara så himnla kul! :D Du kommer säkert in du med! :)

      Radera
  4. Du kommer säkert in, Martina! Du var jätteduktig och bra på att improvisera! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie :D hoppas vi alla kmr in, saknar er! :)

      Radera