torsdag 3 maj 2012

FML torsdagen som blev bra iaf!

Usch denhär dagen började inte bra, hade suttit uppe halva natten med den jävla fackuppsatsen (som äääntligen är klar<3) sjukt trött var jag iaf imorse åså var jag dessutom tvungen att stiga upp tidigare för att åka till sjukhuset igen. När jag kom hem hade mitt Nelly-paket kommit, såklart hade de skickat samma storlek på klänningen IGEN och vårmiddagen är på tisdag.. mina nerver tål inte sånt så jag blev himla sur!

Efter skolan fick jag med mig Anna och Leif till stan, vi hittade en helt ok klänning (mitt humör var uselt, stackars dom<3) så imorgon köper jag den, blir ju inte som jag ville från början, men helt ok iaf!

Tyvärr hittar jag ingen bild på klänningen så måste fota den själv imorron då..

Sen blev dagen ännu bättre! Ni vet denär känslan då man går och vill ha nåt extremt mycket? Jag har velat ha glass sen i tisdags! I onsdags försökte jag tvinga med mig syrran till stan, funkade inte. Sen på kvällen försökte jag tvinga med Alex åxå.. gick inte heller, var seriöst nära att flippa (dafuq) Idag har jag gått och tänkt på glass hela dagen (ja jag är störd), blev helt lycklig då leif och livva lovade att komma med till stan på kvällen.. MEN så dissade dom.. Blev iaf överlycklig då mamma hade köpt glass till mejj då jag kom hem, PUSS TILL HENNE NI SKULLE HA HÖRT MITT SKRIK :D <3
 Ikväll har jag iaf chillat med Leif, lr jaa Leif städade och jag kollade på 70s' show, perus torsdagkväll helt enkelt!

Tillsist blev det en söt bild på syrran som färgat håret, najjs tkr jag! :D

 Omg vilket långt inlägg, inte likt mej! Ska nog fara o sova nu, hade bra alla o kom ihåg.. FREDAG IMRN! :'D


//Martina


2 kommentarer:

  1. stackars dej ! :( men den nya klänningen är säkert fin den också ! :)

    SvaraRadera
  2. haha joo, den är faktiskt helt ok! :D

    SvaraRadera