tisdag 29 maj 2012

Måndag får dethär inlägget heta...

Sha på er! Precis som livva sa, då Martina inte bloggar är det verkligen något som är fel, och så är det åxå! 
Felet heter DATORN.. finns inget jag hatar så mycket som vår dator nujust, fattar inte vad som är fel på den?!

Nåja min måndag har iaf varit heeelt awesome! Chillaste dagen i skolan, stadeN med syrran sen (blev lite shopping åxå :'D) sen fick Ilse slinga mitt hår, blev riktigt bra, tack syrran<3 (bild imorron kanske, ifall ngn är intresserad!) 
Sen chill resten av kvällen hos Alex, snart börjar jag blogga på hans dator ist -.- Mkt snabbare och är ju ändå där hela tiden, muahaha! Kollade iaf film och drack ES, perus måndag!

Nu ska ja snart hoppa i säng, haha! 

Gonatt på er <3

//Martina


Hi-tec extreme! Dehär köpte jag iaf med syrran på stan!


Dethär inlägget skulle jag publicera igårkväll, men det gick inte (-.-) så det fick bli nu ist.. SRY!




3 kommentarer:

  1. varifrån e bikinin? pris o färger?

    SvaraRadera
  2. Varifrån är bekinin ? :)

    SvaraRadera
  3. Ojsan, vet inte varför jag alltid glömmer att skriva pris och såntt, haha! :D Men den är från Kappahl iaf, kostar ca. 10 € per del och finns också i grönt och mörkblått (kanske finns andra färger också men dom såg jag isf inte)

    SvaraRadera