söndag 13 maj 2012

Min helg:

Ojj, det känns som att jag inte har bloggat på evigheter, så jag tänkte berätta om min helg, om någon har riktigt tråkigt och vill läsa..XD

Började helgen men att chilla vid frissan medan de andra hade finska, KÄNSLAN! <3 sätter inte upp nån bild för det syns serri ingen skillnad, ska väl färga det snart så kanske sätter upp en bild då ist? :D Hann åxå fixa sommarjobb före skolan, så de blir att sköta barn i sommar, AWESOME!

Igår var det träningar me bästaste ED <3 kul som alltid! Sen blev det att skyda sej så att ja skulle hinna på bio me Alex, tvingade med honom på The Avengers och den var faktiskt riktigt bra! :D 

Om nån vill se trailern kan ni se den HÄR :)

Resten av kvällen blev det mys hos Alex, perfekt! <3

Idag är det ju morsdag, så GRATTIS TILL ALLA MAMMOR! (XD) å speciellt till min som e bäst! Väckte henne med nå blommor som Ilse hade köpt igår och typ frukost, tror nog hon blev glad :D Resten av dagen ska vi vara hos mommos i vörå me kusinerna, Schteek! Det blir nog bra sku jag tro! :)

Muahaha, satt in en gammal omotiverad bild på mejj å Anna, så går de då man har hi-tec kamera å int kan ta egna bilder.. -.- XD


Hade bäst! 

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar