onsdag 30 maj 2012

Onsdag å jag känner mej bäst idag!

HAHA ego rubrik, så får de vara ibland! ;D Har haft en himla bra dag idag iaf, finns väl inte så mkt att berätta.. Chilligt i skolan såklart <3 Efter skolan var jag himla duktig och var ute och sprang (dafuq händer typ max en gång i året!) och tränade musklerna sen åxå, skulle jobba ikv så hann inte med de andra brudarna på Move.. :( 

Saika mysigt var det iaf att sköta barnen :'D Nästa gång tar jag med kameran (hitec ffs) och fotar dom lite (Tror jag iaf). Blev picknick ute och sen kolla Risto Räppääjä (XD) aaww!

Sen har jag såklart hunnit vara med Alex idag åxå, bloggar på hans dator nujust, AAH ÄNTLIGEN EN DATOR SOM INTE LAGGAR! <3

Haha OMG vilket motiverat inlägg.. men kändes som evigheter sen jag bloggat så gjorde det nu iaf..! :)

//Martina

Gammal bild, måsta ju lägg en egopic då ja laga så ego inlägg ..XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar