lördag 26 maj 2012

VAZ HAPPENING?!

Halåå halååå! Träningarna idag var SUPERKULA. Jag o Marit var tyyp riktigt på G, stod o dansade lite fint emellanåt o sånt xD.... Jaah men annars idag så vet jag inte riktigt vad alla andra har gjort men jag blev tvingad att tvätta fönster </3...jätte kuul dee...o ikväll så är tyyp de flesta bara hemma, tror Marit skulle hem till Alex! Jag ska iaf kolla Eurovisions finalen med familjen o käka en hel massa gott o bara chillaxa :D Vem tror ni vinner??? Jag hejar, som de flesta andra, på Sverige i år! :D

                                                                               //Anna

3 kommentarer:

  1. Har Irene märkt att hon har vunnit en popkalaset biljett? :)
    står på evenemanget på facebook: https://www.facebook.com/popkalasetfestivalen

    (Jag tror iallafall att det är hon Irene Nylund) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joodå! Ja har nog märkt de! Men tack iaf för att du sa! :D

      Radera