söndag 20 maj 2012

Vill ha + bloggtips!

ÅÅH, vill ha skorna! Skulle ju inte sitta helt fel med ett par sånahär ljusbeigea skor nu till sommaren, perfekt med typ shorts å såntt, tkr iaf jag :'D Just dehär är från Citybird (ca. 35€)



Åså tänkte jag ge två bloggtips åxå, kanske det sitter nån just nu som har himla tråkigt och vill läsa nån ny blogg åså kommer jag med mina tips, haha perfekt timing sku ja kalla de isf! ;D Iaf tkr jag det är helt onödigt att tipsa om större, kända bloggar eftersom de flesta vet om dem redan, så därför tog jag två "små" bloggar ist som jag själv tkr är ganska najs!

1. Moa Nyrönen, Moa är 12 (!) år och bloggar om sitt liv. Jag tycker om denhär bloggen för att hon skriver om seriösa saker och man märker inte alls att hon bara är 12, hon har ofta fina bilder åså skriver hon så att man orkar läsa åxå, himla najjs!

2. Ida Inxi Holmlund, Jag brukar läsa Inxis blogg ibland åxå, hon uppdaterar inte varje dag, men bloggen är lixom bra iaf. Himla roligt att läsa eftersom hon verkar leva ett så himla spännande liv, hon dansar, bor i Paris och gör en massa awesome shiet hela tiden, såntt gillar jag!

(Klicka på namnen om ni vill kolla bloggarna.)

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar