måndag 25 juni 2012

Första dagen på arbetet

Tjenna bloggen! 

Var somsagt första dagen som lekledare i simskolan idag, och HERREGUD vad jobbigt! Haha, neemen ni vet en massa barn (träffade omkring 50 st idag tror jag..?) som skrek och sprang omkring, regnigt och en massa myggor, ayeah! Som tur är simlärarna himla shyssta och enligt hon som var lekledare förra året får man snygg bruna och bra kondis, vem tackar nu nej till det? ;)

Dom första tolv dagarna ska jag jobba från ca. halv 9 till ca. halv 5, det känns faktiskt lite länge.. men man får stå ut och tänka på pengarna.. (XD)  men det blir säkert bättre sen om det blir soligt? :D


Efter jobbet rusade jag iaf hem och sen genast iväg på träningarna, som för övrigt var sjukt najjsa idag, EDs uppträdanden på jeppisdagarna kmr helt klart bli awesome (som alltid, hehe! :DD)

Resten av kvällen var det himla najjs att bara få ta det lungt och mysa med min älskling, han lyckas alltid på mej att bli glad igen, hur sur, trött och deppig jag än är när jag kommer dit, så puss på dejj! <3

Nu ska jag gå och lägga mej, väckning halv 7 imrn.. can't wait!

Gonatt! 

//Martina

xtremt fin bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar