fredag 22 juni 2012

Igår + shopping

Sha på er! 
Och trevlig midsommar förståss :DD

Gårdagen i Vasa var nog riktigt najjs, chilligt att shoppa ensam med syrran! Fick nu inte med särskilt mycket kläder hem.. men det gjorde inget.

När jag kom hem igår for jag direkt iväg på Bodycombat till StudioZ, riktigt najjs! Fast det var samma program som jag varit på förr med Jeija, så kändes det heeelt annorlunda.. konstigt tkr jag! Men iaf kul med lite nytt ibland ;D

Sen efter träningen stack jag iväg till Alex, myste och busade somvanligt :3 Kollade åxå en film, Grave encounters (klicka på namnet om ni vill kolla trailern) faktiskt riktigt läskig, lr det tyckte iaf jag!

Nu ska jag börja fixa mej och ringa åt Alex och planera kvällen lite osv.. kan blogga mera senare om vad jag har för planer! :)

Pusshejj!

//Martina




Från vänster: (Chillas) Skjorta, Carlings 34.95€ (REA: 17.00€)
                     Parfym, Kicks 40.00 € och Ring, Gina Tricot 7.95€
                     Topp, Vero Moda 15.90€

Förutom dethär shoppade jag en massa underkläder och lite sportkläder osv.. men det kändes lite väl privat för att fota till bloggen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar