måndag 4 juni 2012

Igår

SHA BLOGGEN!

Har visst råkat bli en liten bloggpaus för mej.. men det blir ändring på det nu! Har haft fullt upp (seriöst, ingen dålig bortförklaring!) Var på Miras examensfestjuttu med Alex i torsdags (Grattisar till Mira och Felix som blev färdiga nu) :D Och i fredags blev det Bodycombat med Ilse (råa som vi är).

Nu är det ju iaf ääntligen sommarlov! <3 Helt bra slutbetyg fick jag åxå, stolt! 
Efter avslutningen igår var vi brudar en sväng på Hannas studentfest (Annas syrra), najs tkr jag! Sen for jag och Ilse till Alex och chillade där med Petsku å Janita, saika trevlitt! Sen blev det en sväng till Vino och en stund till stan, men vädre vaju inte precis perfekt.. så vi for nog snabbt tillbaka till Alex igen sen! De andra brudarna var i larsmo hos Emilia, men de får blogga själva om det om de vill!

Riktigt bra avslutning hade jag iaf!

Puss på er! 

//Martina

Dehär är typ enda normala bilden jag har från igår så den får duga! :) Alex är ju snygg somvanligt iaf <3



2 kommentarer:

  1. vf va ilse me dig/er?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bara blev så, är ju rätt mkt med Ilse (vi umgås ju som kompisar) åså hade vi bara feelis att vara me varandra i lördags så hon fick joina! :) nöjd med svaret?

      Radera