måndag 11 juni 2012

@ landeT

Sha på er! Ja som rubriken säger är jag på landet, lr jaa i Vörå hos mummi med Ilse. Ska stanna här tills på onsdag tror jag, kändes först lite tråkitt att lämna brudarna å Alex och allt annat folk hemma i Jeppis, men egentligen ska det nog bli himla najjs att brutalchilla några dar :D

Tyvärr har mitt liv varit ganska tråkigt idag, så har väl inget särskillt att berätta om dagen.. Jobbat sovit och tränat har jag iaf gjort, låter kanske inte så kul men får väl hoppas att det sker nåt kul i Vörå nudå ist..  (HAHA hoppas kan man ju iaf..? XD)

Ilse och jag igår.. lr jaah 2007 känns ju som igår lr nått såntt ;D Finns miljarder sånahär sötisbilder på mummis usb-sticka, dog då jag kollade igenom den ! Dehärt me klädstil hade vi iaf påklart.. XD bjuder på den!

Hade bäst!

//Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar