tisdag 5 juni 2012

Tisdag (fyndig rubrik lr nåt såntt XD)


Hej bloggen! Skulle egentligen bloggat redan igår, men blogger.com funkade inte på Alex dator igår.. (Ja, jag ansträngde mig faktiskt och cyklade dit bara för att blogga, sådeså!) Hade tänkt sätta upp en saika het bild på min nya ishockeytandborste (XD<3) men så blev det inte, fick bli en sötisbild av min å Leifs klass ist (9E) hihih:) Kom fram till att jag kmr sakna alla så himla mkt.. :/

Gårdagen var hursomhellst chillig! Städade med syrran (dvs charmade på mamma eftersom vi vill ha en mopohjälm osv..) Sen ED sommarträningar, så himla najjs! <3 Vi låg alla fyra som döda (och röda) fiskar på golvet i slutet, Awesome kallar jag det!

Avslutade min gårdag med mys och konstigheter med min älskling, not bad helt enkelt! <3

Nu ska jag sätta igång och fixa mej, ska iväg till Sandund på kaffe med Bob (han sover säkert ennu men ska nog ringa och väcka honom XD), alldeles för länge sedan sist jag var där! Kmr bli sjukt najjs, ska försöka tvinga med honom på nån het webcam bild lr nåt såntt där senn! XD

Ha en bra dag alla!

//Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar