lördag 14 juli 2012

Gaaah!

Usch, känner mej himla förvirrad nujust! Är ju fest vid klacken ikv (som många säkert vet) och jag är bjuden dit. Har verkligen ingen partyfeelis idag och dessutom ska vi ju uppträda med ED imorron så klacken känns ju inte precis som en smart ide.. ! Skulle hellst vara hemma och mysa med älskling ist, men samtidigt har jag ju lovat syrran att joina (varför, VARFÖR gjorde jag det?!) vet ju att de kmr bli awesome... men ändå!

Äää vad tycker ni att jag ska göra?

//Marit

Fick bli en bild från senast då jag skulle till klacken!



4 kommentarer:

  1. Jag tkr du skall fara till klacken för du kanske får partyfeelis där&då har du ju kanske mera partyfeelis imr då ni ska uppträda också :D så jag tkr du ska gå! :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm.. smart dedär! får se hur jag gör! :D

      Radera
  2. hmmm ja tkr klacken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haista vittu t: alex, haha jaaanå vi ser t: marju :):)

      Radera