fredag 6 juli 2012

gårkvällen i stadeN

Japp, lovade ju att blogga om gårkvällen så nu gör jag det. (Då livva äääntligen laddat upp bilderna) Iaf for vi till stan efter våra TYP (insideskämt sryXD) awesome ED träningar! <3 Vi skulle träffa Janne och Toffe åså hann jag prata lite med mitt gulle åxå ^^

duckfaaace //livva

Toffe :)

Tyvärr hände det ju inte så mkt i stan.. såå vi bestämde att pojkarna får hämta mäkkenmat åså far vi ti gh å eta! ...men tyvärr var mäkken stängt, SAD! :(

..Såå då Janne å toffe for hem (efter livva å Jannes pinsamma eviheters pusskalas, hej ja e tredje hjulet-.-) cyklade jag och livva till Korvgörans, nami! Tyvärr orkade vi inte med all limsa, vi hade som mål att orka äta allt vi köpte (XD  haha dafuq men iaf) såå snälla som vi e gav vi den åt ocki ist! :D

Som ni hör hade vi en riktigt chill kväll! 

Nu är det äntligen fredag, slut på ännu en nolifer vecka :') Kvällens planer är träningar strax och mys med älskling ikv, (livva har exakt samma planer och Anna vet jag ingett om..)

Trevlig helg på er folket!

//Martina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar