tisdag 24 juli 2012

jännä

Haha, fantastiskt fin rubrik, Alex skulle absolut ha med den så va kan man..!

Dagen har varit helt najjs hittils, efter jobbet chillade jag en stund i Gamla Hamn med Alex S och Giggs, ganska länge sedan jag talat med dem så najjs va de :)

Sen skyndade jag hem och vidare till Alex, fick med honom på ES picknick på takeT, men glömde tyvärr kameran hemma :( Efter det blev det en sväng via Felix och Mira, men var så trött så vi for nästan genast hem till Alex och vilade ist!

Vaknade av att mamma ringde (</3) och då stack jag å Alex hem till mitt och shäkade grillspett med mamma och Tom, feelis lr hu vade.. ?! XD

Nu snart iväg mot Alex igenn, han lovade att kolla Mean Girls med mej ikv (WIIIII) hihihihihihi ^^

Hade bäst alla! (och sorry för slö uppdatering då masken är i Sthlm...)

Marit


fagert collage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar