tisdag 10 juli 2012

Jeffrey Campbell

Precis som många andra är jag (och Livva) VÄLDIGT sugen på att köpa ett par Jeffrey Campbell skor!
Älskar verkligen att de är lite "outside the box" och klumpiga, det finns ju helt enkelt inga andra skor som liknar dem! <3

MEN enda saken jag är lite skeptisk över att de är så dyra. :S
Har ni några tips över var man hittar Jeffrey Campbell skor riktigt "billigt"? ;D

                                                                                                                    //Anna

23 kommentarer:

  1. Ni kan ju koll ifall ni hittar nå på ebay? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte kommit på att kolla där ännu, tack för tipset! :D

      Radera
  2. Hej Jag säljer ännu mina lita spikes och de är storlek 40 :) och jag vill jätte gärna ha bort dem nu, så jag kan sälja dem rätt billigt, 100?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle helt klart köpa dem om de skulle vara mindre storlek! Har ganska små fötter. :/

      Radera
    2. jo, jag sku kuna test di, e nog intressera! :) höras på fb?

      Radera
  3. Di har rea på di just nu på nelly.com :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg det, men har inte råd att köpa dem idag, så missar nog den rean! :S men tack för tipset! :D

      Radera
  4. Soletruck ele va de heter! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kikade in där tidigare men tack för tipset! :D

      Radera
  5. Säljer mina kopior köpt från modekungen.se ser ut som äkta. Har lagt upp dem på syrrans garderob :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tyvärr så kan det hända att 37 är ännu för stora för mig, har ungefär 35-36 sko storlek :/

      Radera
    2. Okej :/ Men jag ska nog till Jeppis nångång i nästa vecka så om int di har fari före de så kan jag ta med dem så får du prova dem om du vill?:) Vill verkligen slippa dem då jag int kan använda dem.

      Radera
    3. Kan helt klart pröva dem! :D Men om någon annan skulle villa köpa dem får du nog sälja bort dem! :D

      Radera
    4. Braa, hör av mig sen närmare om hur det blir :)

      Radera
    5. Heeij! Tyvärr har skorna jag hade till salu blivi sålda:/ Hoppas du hittar några andra par, du kan ju titta hos modekungen.se och bubbleroom där hade dom kopior av jeffrey campbell :)

      Radera
    6. De är nog Okejj sa ju att du får sälja dem till någon som säkert tänkt köpa dem ;)

      Radera
  6. tkr Jeffrey Campbell Lita skor e skitsnygga! men vet inte själv när jag skulle ha användning av dem, de e ju rätt klumpiga, o ganska höga ti vardags hehe... men undrade i vilka sammanhang skulle ni använda skorna :D? o va skulle ni ha fö kläder med dem? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kan fixa ett inlägg med lite inspirations outfits och hur jag skulle ha skorna och sånt ! :D

      Radera
  7. åh wow tack för alla länkar och tips! :D

    SvaraRadera
  8. Såg att någon hade kommenterat men länkar från Have2have. Men det är ju en svensk sida, så vet int om de går att beställ.. Men bubbleroom har fått in exakt samma som dedär länkarna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ojj tänkte inte ens att kolla på bubbleroom, men kul att du berättade att de finns där också! :D

      Radera