onsdag 25 juli 2012

Lite smått pinsamt???

HAHA nu är det ju såhär att jag skulle föra in min telefon till reparation idag för att hålet vart man lägger hörlurarna krånglar...SÅ jag o papsen sticker iväg till sonera butiken då och någon ganska ung kille som inte råkar vara helt ful heller frågar vad vi behöver hjälp med. Jag säger vad felet på telefonen är o han e bara jaa men vi testar o ser vad problemet är o GISSA VAD.... klart så funkar den då!!!! HAHAHA iaf killen kollar på mig som att jag skulle vara RIKTIGT dum o jag håller på att DÖ av skam! xD...BRA där...

 iaf när vi kom hem vade ju klart något fel på den i varje fall, så måste sticka dit en annan dag...hoppas verkligen att de inte är samma kille där då också...så typiskt mejj dethär... xD

Annars idag så har jag färgat håret ...är lite skrämmande blont just nu men det blir väll bra efter några tvättar. ;) Snart bär det också av på en liten springtur ska bli riktigt skönt! :D


                                                                                                                                              //Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar