tisdag 31 juli 2012

Ready to goooo!!! :DDD

Nuu börjar allt bli klart för imorgon!!! Är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR taggad! :DD
Men iaf in da mean time så tycker jag att ni ska följa min insatagram heter Anna__96 (alltså med två bottensträck) så kan ni få updates från dagarna i Helsingfors...om ni inte gör det såååå hörs vi väll nästa veckas onsdag elr torsdag! :D

Update: hahahhahaha glömmer hela tiden bort att jag inte har min telefon  eftersom den ska på reparation och jag får inte ner instagram till telefonen jag har just nu...Så det KAN hända att jag slipper in på twitter såå ni kan väll kolla där??? heter Anna_Liljekvist där iaf :)))



                                                                                                                                         //Anna
bilden har inte såvärst mycke att göra med inlägget men tyckte att den var för söt!! :DDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar