lördag 7 juli 2012

rubriktorka

Sha på er!
Japp som rubriken säger hittade jag inte på nån rubrik, men så får de vara ibland :D

Tänkte börja med att berätta lite om min gårkväll, (eftersom jag inte har nåt smartare att berätta..XD) Hursomhellst stack jag till Alex efter träningarna, chillade där en stund TILLS jag såg en sjuuukt söt bild på Felix å Miras nya kattunge :') Såå då gick jag och Alex till deras nya lägenhet 
(avundsjuk till 1000, så jävla mysig!) Jag nawsade sönder en stund åt kattungen (Elsa hette den :3) och sen kollade vi nån komedi med Felix å Mira, najjsigt värre!
Resten av kvällen myste jag hemma hos sötis<3

Nu ska jag börja fixa mejj för att fara till stan en stund med LivvamaskeN, kan inte beskriva hur skönt det är att inte se lika mycket ut som en räka idag, som jag gjorde igår, haha! 
Ikv blir det iaf chilleri med trevlitt folk vid Calles villa ft. maskeN, om vi slipper dit alltså.. XD

OJ vilket inlägg.. lite långt, hihi!

Puss på er folkett!

 //Martina


Bildbrist, sry, kameran följer iaf med ikv! :)

2 kommentarer:

  1. Oli kiva kun kävitte meillä :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi juuu, ni hadd så himla myysiitt hos er! :'D

      Radera