onsdag 11 juli 2012

Svar på kommentar/inspiration

                                                                                                                                        // Anna


Kul att så många gav tips på olika ställen att köpa Jeffrey Campbell skor på! :D
Men det var någon som undrade över i vilka sammanhang vi skulle använda Jeffrey Campbell skorna o vad vi skulle ha för kläder med dem.

Så jag tänkte lägga upp ett litet kollage med inspirations outfits på hur jag skulle ha dem!
...bered er på mycket text här :S GRATTIS till den som läser allt:D
(Klicka på bilderna så blir de större)
Först så skulle jag säga att fast de är ganska höga/klumpiga skulle jag tror jag ändå använda dem till vardags eftersom jag inte blir så "utstickande" lång (fast hur jag än skulle vilja det...). Fast det är höga så vet jag att Hannah (länk till bloggen här) har köpt ett par tidigare i vår och vi undrade över hur bekväma de kunde vara, hon berättade iaf att "tack vare" platån så känns inte skorna värst höga och är förvånansvärt bekväma!


Och vet inte tycker skorna passar med nästan ALLT men skulle använda dem tex för att pigg upp en vanlig lite mer basic outfit, fixa en speciell/ovanligare outfit ännu galnare och kanske stilen som jag älskar mest att ha en söt klänning/outfit överlag och matcha med ett par Jeffrey Campbells och göra den lite klumpigare! ;D
                                                                                                           

2 kommentarer:

  1. Ska du beställa? isf varifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beslöt mejj till sist för att köpa oäkta så tänkte endera beställa från
      vivistyle.se elr köpa av en tjej,Ellen, som kommenterade inlägget "Om skorna" och hon säljer även dem på Syrrans garderob!:D

      Radera