tisdag 3 juli 2012

Tjejkväll

Sha!
Skulle egentligen ha bloggat redan igårkväll, men somnade redan halv 10 (WTF?!) så det blev inte så..

Hade en helt perusdag igår, jobbade, tränade (höll på att dö på träningarna igår, ojj herregud :D:D) och då jag kom därifrån fick ja lite besök av Alex, kände mej saika fräsch.. men som tur var fick jag veta av livva att Janne (å tettan tror ja) hade kommit och hälsat på henne då hon var lika fräsch som jag, så jag är nog inte enda som är äcklig..  hahaXD

Efter en liten stund skickade jag iaf hem Alex (HAHA shysst flickvän man kan vara) eftersom jag och Ilse skulle ha tjejkväll, jee <3 
Tyvärr var jag lite väl trött så somnade innan ens halva filmen var slut.. perus mej!

Nu blir det iaf lite bråttom, jobb om några minuter och jag sitter i pyamas ennu (a)
Hejdå på er!

Här har ni vad man behöver för en vanlig myskväll Martina&Ilse style: Söt film, mamma mia låtarna (XD), godis är inte nödvändigt men det råkade vi ha och såklart syrran dåe! :D
//Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar