fredag 10 augusti 2012

Im back!

Haha, sha bloggen! Har haft en ganska så diskret bloggpaus, vet inte riktigt varför... har inte haft lust att blogga och dessutom har jag inte kunnat publicera bilder så det har känts lite onödigt! Men nu är jag iaf tillbaka! Här kommer lite bilder på shopping jag fått med mej hem under min bloggpaus :)

Tröja från H&M (19.95€), Skor Converse (75€), Friis and Company väska Jim&Jill (69.90€)

 Förutom dehär sakerna har jag fått med mej lite peruskläder, underkläder och en T-paita till Alex åxå :)
Var med Alex i kokkola förra veckan och köpte parfymen till vänster (och bland annat en tröja som jag inte har ngn bild på ännu...) Doftar himla gott MEN så hittade jag parfymen till höger när jag var i Vasa häromdagen och NEEEJ vad jag ångrar att jag inte köpte den, doftar sjuukt bra den åxå :( Nå, en annan gång då jag känner mej rik kanske... haha!
Haha, ojj kvalitebild x 1000 men ni får leva med det! Ett sånthär sött halsband fick jag iaf av älskling då vi hade halvårsdag i onsdags <3:) (han har ett likadant sj åxå) Var iaf på bio (Batman hehe!) och hade en himla mysig dag! :3
Just nu sitter jag hemma hos Mommo, varit här sedan igår (och missat ED träningar...feelis värre!..lr hu vade!) Hursomhellst blir det träning idag med Inxi, lr jaah ska ringa och anmäla mej snart och hoppas på att rymmas med... och såklart träffa älskling och senare ikv iväg till Fäbis med brudarna :D
Låter rätt awesome va?

Oj vilket långt inlägg, haha! Hoppas ni orkade läsa nåt iaf, puss på er!

Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar