fredag 3 augusti 2012

Vissa dagar är helt klart bättre än andra

Jeapp, som rubriken säger hade jag en himla bra dag igår! 
Hann bland annat med:

- 3 timmars besök hos frissan, blev nog riktigt nöjd!
- Lunch med pappa (status ftw XD)
- Kokkola med Alex, hans mamma, Felix o Mira, shoppade litegrann (Alex hade säkert jättekul hehe!)
- Bastu och filmmys med älskling

Tyvärr har vår kortavläsare nåt cp fel så kan inte ens ladda upp hi tec bilder på bloggen nujust :((! (på min shopping, mitt hår osv...) men ska iaf försöka fixa de såfort jag kan. 

Nu sticker jag och Alex iväg till K-market efter ES o sen får vi se vad det blir ikv! Iaf Bodycombat med brudarna och möjligtvis Fäbodaparty om jag vågar mej ut  i regnet ikv :D

Hade bäst!

Marit

Ni får nöja er med en juppikvalite bild, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar