tisdag 18 september 2012

Dehär skrämmer mig!

Hejjsan!
Lite blandade känslor från träningarna ida!
Dansen gick väll braa men vi fick veta om att vi ska göra ett solo! :S
Inte som att de kommer som en överraskning precis alla andra nya ettor har ju också haft det MEN vi hoppades ju lite på att vi skulle slippa det...^^

Det är alltså såhär det ligger till vi ska göra ett solo som är 1:30 långt och det ska vara klart om 1½ månad! Dehär skrämmer mig!!! 
Dessutom kan vi ju endera vinna tid eller förlora...och få mer tid...
ska alltså ha ett quiz med gamla ettorna mot nya och ha ungefär "musik kännedom". Om vi förlorar ska vi laga en extra halvminut på samma tid och om vi vinner ( :D) får vi 2 månader istället för en och en halv på oss!

Finns ju 2 stilar som man skulle kunna ta...
//Anna
HipHop
Jazz/Modern/Fint


Men jag ska nog köra GANGNAM STYLE!! ;D


5 kommentarer:

  1. Sko int ni typ kuna film en video tå bara ni 4 dansar ilag, sko va skitnajs att si eftersom ja int har siit er dans irl, å ni pratar ju om e rätt så myki i bloggen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns ett inlägg från tidigare där vi dansat till "sexy and i know it" men den är ju inte värst seriös, som ser ut såhär: http://www.youtube.com/watch?v=PomAzV7wvHA

      Men kan se med de andra om vi kanske kan fixa till något! :D

      Radera
  2. Mimmiii hode bäter!18 september 2012 kl. 22:09

    HAHAH ANNA nu blev jag riktiit glaad :DD
    jag tror du kommer klart de fint! :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA Kul att du blev glad men får ja fråg vafö?? ;)
      o kul att du tror på mejj :')

      Radera
  3. Va najs! Du måst vis åt mig när du är klar med din!! :D ingen press haha <3

    SvaraRadera