söndag 16 september 2012

Denhär helgen

Hej på er!
 Lite seg uppdatering de senaste dagarna...men det får ni leva med! En riktigt awesome helg har det varit iaf, i fredags fick jag min älskade tv <3 tack till mej själv som betalade den... efter det for jag och Ilse till Alex eftersom Tidaa skulle laga ögonbrynspiercing åt Ilse, riktigt snyggt blev det! :) 
Fredagsskvällen spendarade jag med awesome folk, bästa feelisen på länge, tack alla ni vet nog vem ni är <3

Igår blev det subway lunch med Livva, Leif, Mallan, och Johannes, gick lite i affärer och satt på en kaffe men var dödligt trött och mådde sämst såå stack hem ganska snabbt! Alex kom till vårt nästan direkt så vi sov hur länge som hellst, sen kom Felix och Mira till mitt också och hjälpte oss att få igång tvn, inte så lätt som man tror, tack iaf till Felix som fixade det :DD Sen blev det lite longboard åkning på bönhusparkeringen, saika bra va ja...XD

Ja, det var vad jag hade att berätta! Idag ska jag försöka få hit Anna och fota mitt nya rum, tvinga iväg mej (och syrran?) på Powerhour vid studion och sedan chilla resten av kvällen! 
Hade bäst! 

Marit


Lånade en bild av mallan från subway igår XD

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej vi bor inte i samma hus precis, men vi sover tillsammans varje natt och är tillsammans varje dag, har nycklar dit osv... så nästan kan man ju säga ;)

      Radera