tisdag 4 september 2012

Fö idag e ingen vanlig dag....

...Fö dee e min födelsedag hurra, hurra. hurra!
Jaa så är det jag fyller år idag! :D
Heela 16 år faktist. ;)
Har haft en AWESOME dag me frukost på sängen, sång av Emilia, Erica ock Elin i skolan, lite kaffe bjudining till mummi o Maria o så Ed träningaR! :D
Tackar igen alla som gratulerat mig idag, blir riktigt glad för varenda en! :D
Sådär annars så fick jag ju ingen present av föräldrana för att de batalde för mitt moped kort meen  ja kan väll berätta (för att ja vet att ni är intresserade XD) att annars på min önskelista i är står de:
-Jfr's jeffrey campbell skor
- Telefonskal från Fokiwa
-Pojkvän

                                                                                                                                     // Anna

3 kommentarer:

  1. en pojkvän kan man nu int ba beställ, he er ju som att köp en horo för en natt he

    SvaraRadera
    Svar
    1. nååå alltsåå ja va nu int riiiikti super sriös med de int ;)

      Radera