söndag 16 september 2012

FRÅGESTUND - svar på frågorna

kan ni finska?

Olivia: HAHA int ett ord! 
Martina: Helt okej!
Irene: XD
Anna:Är tvåspråkig :D




röjker ni?

Olivia: nej
Martina: nej
Irene: nepp!
Anna:näjj!


Vem av er e kära?

Olivia: njäää..int eja he int!
Martina: JAAAG!
Irene: nåå nee int e ja väll riktit dee int!
Anna:njaaah kan väll inte precis säga det inte




E ni alla oskulda?

Olivia: svarar int på sånt :)
Martina: Tycker att det är privat
Irene: svarar somsagt inte på sånt!
Anna: håller med de andra!


Vrf vald ni att böri just i PG å int tillexempel i JG? :D å va tkr ni om PG såhe langt? ;D

Olivia: nå för att PG verka mer "hemma" å man kan vara mer seii själv å chilla liti meer! å hittills kan jag seii att de e awsm! :D
Martina: Jag tyckte att JG verkade så stelt och tråkigt, ville ju inte alls gå i gymnasiet från början men då jag blev tvungen så kändes PG mysigare och mera "hemma" precis som livva också sa!
Irene: precis de som martina o livva sa, kändes mera "hemma" och chillare att välja PG och är verkligen glad att ja valde det! =D


vad har ni för framtidsplaner? 

Olivia: jaag vill till Stockholm efter gymnasie å studera nå inom typ fotografering elr stylist lr nå sånt :)
Martina: Har ingen aning faktiskt, efter gymnasiet vill jag absolut se världen osv.. kanske stundera utomlands, just nu vill jag bli något inom träning, kanske PT eller nåt sånt.
Irene: ingenn aningg faktistt! ;o
Anna:Efter gymnasiet vill jag först studera till frisör och sen flytta utomlands och jobba :)


har ni nå andra hobbyn än att dansa?

Olivia: njä int egentligen, träna e no he som står mest på schema :) å kaverina tå !
Martina: Nå träning överlag, måste ju inte alltid vara just dans och såklart kompisar och min pojkvän <3
Irene: aså int vet ja riktit om de e nåmeer än att träna o föståss kompisarr!
Anna:Jag spelar gitarr och tränar och är med kompisarna :D



hur sminkar ni er till vardags? :)

Olivia: snabbast som gaar !
Martina: BB-cream, puder, fyller i ögonbrynen, maskara, lipbalm (XD) och eyeliner om jag orkar/hinner.
Irene: fyller i ögonbrynen lite, maskara, ibland eyeliner och ibland puder men försöker att änvända så lite sånt som möjligt!
Anna:Foundation, puder, fyller i ögonbrynen lite grann, och mascara 


Vike slags musik lyssnar ni på?

Olivia: typ allt som går att dans till, såndä deppmusa till värdens partymusa ! fast int nå rock.
Martina: Kan int bli mera opersonligt än såhär, men det som spelas på nrj typ XD
Irene: eeh lite feelismusa..men kanske mest deppmusa osont om ni fatta! haha
Anna: beror helt på humöret! :D





Vilken skola gick ni i före ni börja PG?

Olivia: oxhamnnsss
Martina: Oxhamns
Irene: ox
Anna:oxhamns

er favorit klädaffär?

Olivia: nå mest kläder har ja no från monki, h&m, gina å forever21 så nå sånt! å wautsi då :)
Martina: Oj de va svårt, Monki, JC, Carlings och H&M
Irene: kanske monki..? men här (finns ju så jeettemyki ti väli på..) wautsi helt klart!
Anna: vet inte om jag gillar en speciell affär mest, går in i alla och köper det jag gillar o så beror de lite på säsong också :)


Va gör ni på fritiden?

Olivia:  dansar tränar äter sover chillar 
Martina: Dansar, tränar, e med kompisar och pojkvän, fb, tv, chillar osv..
Irene: dansar, tränar, chillar, komppisarr, fb, tv, ÄTER ..
Anna: dansar, spelar gitarr, är på datorn, chillar ...


2 saker ni tycker ni är bra på? :)

Olivia: nå dans ofc oo int vetja kanskee va awesome ? 

Martina: Dansa såklart och tycker nog att jag är helt bra på att vara social? XD
Irene: kaanske dansa oo scizza! XD
Anna: nåå tyyp dans ooo så är ja väll helt ok på att spela gitarr :D



Varför e ni så snygga? :D

Olivia: jag e ba helt enkelt he ! 
Martina: Vi e väl lika snygga som alla andra?!
Irene: svår fråga!
Anna: håller med Martina där ;)


Vem av er är mest kär i Leslie?

Olivia: JAG! :)
Martina: Tror nog livva vinner...
Irene: har int träffa honom..vilket e SAD!
Anna: har inte heller träffat honom :(((((


-Röker eller festar ni nångång eller har ni gjort de? :)

Olivia: livet e en fest !
Martina: Tycker det är helt onödigt att röka så NEJ det gör jag inte, festa gör jag väl ibland men inte mera än någon annan :)
Irene: röker int o festar gör ja varje dag!
Anna: röker inte ooo festar gör jag väll ibland :)


- Berätta om era skolor!

Olivia: pg e myysigast skolan i universum :):):)
Martina: Håller med, finns nog inget bättre gymnasium i närheten :)
Irene: jepp pg e no fiinFINT de!!
Anna: Tycker JG ÄGER, ångrar inte en sekund att jag valde det :D



- Var gör ni vanligtvis på helgerna? :)

Olivia: e me kaverinaa å hittar på buus :)
Martina: E me Alex <3 och andra kompisar och chillar/tränar/busar!
Irene: kompisar oo chillar elr scizzar elr nåsånt!
Anna: CHILLAR o är med kompisar


Bra blogg hörni(!!) =)

Olivia: kiitooos ! :):):)
Martina: DANKE!
Irene: tackarr!
Anna: TackaR










-vem i 1D tkr ni e snyggast ?

Olivia: öhm kanskee Louissssss
Martina: Tycker inte de är särskilt speciella så har ingen favorit.
Irene: Liam trooor ja!
Anna: NIAAAALLL <3


 
-röker martina ? 

Olivia: öh nej?
Martina: NEJ, absolut inte!
Irene: nejj!!
Anna: NÄJ


-e ni andra avundsjuka på martina för att hon har en pojkvän ? 

Olivia: no ede allti myys me pojkvän nog ! 
Martina: ;)
Irene: man väll kanske lite aavis på all som friar..?
Anna: en aning kanske ;)


-vem är bortskämdast ? XD

Olivia: nå int jag iaf !
Martina: Anna tror jag? XD
Irene: sku no sejj Anna!
Anna: jaaaaaaaaaaaaaaaa kan väll hålla med lite där att ja skulle kunna vara bortskämdast....xD


men annars riktit bra blogg ! =)

Olivia: nå tacktack ! 
Martina: Tackelitackar!
Irene: man tackarr!
Anna: thank yaaaa!


vem umgås ni med i skolan? :)

Olivia: nå mest me domdä 3 undeli marit å leif å allan sku ja väl seii! å ellen å belinda :) 
Martina: Sammahär! Och giggs ibland XD
Irene: nåå jepp marit, livva, allan o ellen o belinda!
Anna: Med Emilia, Jennie, Louise, Jeaninne och Linda :D


Går ni alla i PG ? :)

Olivia: jag går i peegee
Martina: Jag åxå!
Irene: jag mee, wooh!
Anna: inte jaag :) går i JG :D





Hur ser en vanlig träningsvecka ut för er? :)

Olivia: ED måndatisdaonsda, bodycombat 1 gång, SH'BAM 1 gång o kanski na till om ja ork!
Martina: Powerhour på söndagar, ED må, ti, ons och skoldansen XD åså bodycombat då jag hinner/orkar
Irene: månda,tisda,onsda ED, sh'bam torsda oso ska de no intåras en bodycombat o! hahah men jå ibland e man lata! XD
Anna: ED träningar måndag-onsdag och så ska jag försöka springa ännu 1-2gånger i veckan, eftersom ja har en hel massa annat så jag inte hinner med pass och så ännu muskelträningar varje till varannan dag ^^



bh-storle? :)

Olivia: du stava feel :)
Martina: Vad är det för skillnad vilken BH storlek vi har?!
Irene: ojjojj
Anna: hmmm där har du allt något att fundera på ;)



hur sminkar ni er dagligen? :)

Olivia: nå snabbast som möjlit! foundation (ibland) puder, kajal o mascara !
Martina: Det svarade jag på redan! :)
Irene: kolla svaret på frågan högre upp!
Anna: likadant som tidigare :D


vilka bloggar läser ni?( skriv adress och inte bara t.ex kändisars,vänners) :)

Olivia: just nu läser ja int så mang ! men tieep malinslinasmimmishannahsjennies
Martina: Läser inga bloggar, möjligtvis ibland Malins, Linas och Mimmis som är linkade här ovanför :)
Irene: om ja ska böri skriv all blir de långt! men som ja läser mest är nog de som livva sa!
Anna: läser allt för många för att lägga upp alla, men förutom de som Livva sagt såå tex Linda Hallberg , Hofh ,Keela ,365 Days , Isabelle Strömbergs o en MASSA fler xD
,

Är ni avundsjuka på Martina för att hon har en sådan underbar lillasyster ? synd att inte alla kan få uppleva att ha en sådan syster :( Martina förstår inte vilken tur hon har! Därför borde hon bli mycket snällare åt Ilse tycker jag :)

Olivia: jo :(
Martina: Hej på dej med Ilse!
Irene: vem sku int va avundsjuk? :(
Anna: helt klart!

- varför går inte anna i PG med er?

Olivia:
Martina:
Irene: hon ha int föstått sitt eget bästa tyvärr!! XD
Anna: PG kändes inte som min grejj. Ångrar inte en sekund att jag valde JG istället! Ville se något annat, få nya vänner och lära mejj att göra saker utan att mina bästa vänner är med! :D



Beskriv er med 5 ord :)


Olivia: blyg, ceepe,weird, social (då ja vill) å awesome !
Martina: Glad, social, envis, självisk (XD) och lite galen!
Irene: otroolit blyg(-.-), konsti, lättirriterad ibland XD, störd oo kanske omtänksam!
Anna: sådär småstörd, blyg , pratglad (vet att dedär inte riktigt går ihop men XD), positiv och omtänksam





- hur långa är ni?

Olivia: 1 o fuckin' 70 cm
Martina: 164cm
Irene: ... 173cm...kan händ ja ha växt ..jejjjjjjj...
Anna: tyyp plus minus 165 (troligtvis minus...xD)



Vad gör ni på fritiden?

Olivia: nå som ja sa där före ! :)
Martina: Har nog svarat på det redan :)
Irene: har redan svarat på de jo! :)
Anna: svarat på det redan :D



Vem brukar ni vara me oftast?

Olivia: nå domhä chejjerna, massa larmsofolk å allan dååeee :D:D:D:D:D:D:
Martina: Alex <3 och de andra 4ever cheyyerna, larsmofolket och alla som hör dit, Allan XD och syrran såklart <3
Irene: flickkerrna, larsmofolkkk ooo allan haha! :D
Anna: jaa att didä andra larsmo chejerna o så didär ja e med i skolan :D




Vemm av er e bäst på att kör mopo?


Olivia: jag
Martina: Har inte ens kort...
Irene: inget att diskutera, jag. (ps. livva kan int kör)
Anna:nejjjnejjjnejjj JA e bäst! ;)


Hur social e ni på en skala 1-10?

Olivia: 15 helt klart. nemen typ 8
Martina: 8 typ
Irene: beror hu man tänkker de men 6 o en halv? XD
Anna: beror på humöret kanske tyyp 6-7? :D


Vad e de pinsammaste ni har gjort?

Olivia: haha ojojojojojjj de berättar ja som så int !
Martina: Har tyvärr gjort mycket pinsamt i mitt liv... men kan inte komma på vad som är värst! XD
Irene: aså myki!!!! men kmr int på nå nujust som sku gå ti skriv på bloggen..XD
Anna:jaa gör nog något pinsamt ungefär varje dag...men tror att jag skippar det... XD



Hur snygga tkr ni att ni e på en skala 1-10?

Olivia: 12
Martina: 7-8 :)
Irene: svårt.. just o just 7 kanske..?
Anna:....int så väsrt 5-6 kanske?






Vem av er har störst bröst/rumpa?


Olivia: nå ni kan ju koll nästa gang !
Martina: Vi brukar inte stå och jämföra precis...
Irene: ska meddel efter vår årliga jämföring!
Anna: vi återkommer me de XD



Kan ni göra ett videoinlägg på frågorna?

Olivia: ork int :(
Martina:
Irene: vi no helt enkelt för lata tror ja..
Anna:


Runt vilken ålder tycker ni att man ska fölora oskulden. Är ni oskuld?

Olivia: nå då man själv tycker ! 
Martina: jag tycker att man ska förlora oskulden då man själv är redo, så kan inte säga nån speciell ålder, det är väl upp till var och en? Somsagt svarar vi inte på om vi själva är oskuld eller inte!
Irene: de e ju olika, så går inte att säga en ålder!
Anna: då man är redo! :D


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar