lördag 8 september 2012

INGEN RUBRIK TYVÄRR!!

Sha på er! 
Lördag idag, kan inte beskriva hur skönt det är med helg nujust <3 
Igår då vi slutade åkte jag Livva och Leffe iväg till Kokkola på lite spontan-shopping, fick med mej en del stuff hem fast jag egentligen inte hade tänkt shoppa alls... så brukar de gå! Deppade en stund eftersom 10 ege for till bensapengar åt pappa för att han skulle köra oss (söta föräldrar man kan ha... </3) De andra köpte btw också en del grejjer så man kan ju hoppas att dom fotar det iaf :)

När vi kom hem satt jag på mej fulkläder (XD) och stack iväg till Anna på en myskväll, blev att kolla MTV ( video music awards, stavas de så? XD) och mysa och prata en del. Min älskling lyste dessutom upp min kväll ännu lite mera och kom dit bara för att ge mej en gonattpuss :3 såå gulligt! Tyvärr var både jag och Anna extremt trötta så vi somnade sjukt tidigt sen, haha sällan
Idag började vi dagen med Disneydags och havregrynsgröt, FUCK YEAH!!

Nu ska jag sätta igång att dammsuga (XD) och sedan ringa älskling, trevlig lördag på er! <3

Marit

Haha, tyckt det var lite tråkigt att alltid bara sätta bilder på kläderna så idag fick H&M modellerna vara med åxå! XD Allt utom plattången (som är från Anttila) är från H&M !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar