onsdag 26 september 2012

Pustar ut och flummar en stund!

Sha på er!
Puuh, överlevde just engelskaprovet! Hade knappt övat nåt alls, men var ändå den som lämnade upp provet först... har på känn att det inte var för att jag var proffsigast, utan helt tvärtom...
 
Chilligt värre är det nu iaf, nu är det bara att vänta på lunch åså slipper jag hem till jeppis sen <3 Dagen blir ju inte sämre av att jag får fara till Optima och vara nagelmodell åt sötisen Lina :D Fulare naglar än mina existerar nog inte, så det kan verkligen behövas! Senare ikv blir det ED, ska hem och fortsätta på mitt solo (som jag började på igår) och träna på danserna inför battlen ikv, TAGGAR!
 
Nu ska jag vara en aktiv elev (eller så int) och sätta mej och mysa i soffan och vänta på mat
 
Puss på er!

Marit
 
 
hyii vinter... :s har ju inga bilder själv så denna får duga !



 

2 kommentarer:

  1. När ska ni uppdater designen på bloggen? :) de no fint såhär men sku va spännand me lite variatioon ;) ny header, textstilar, färger å sånt :DD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaaduu, vi har faktiskt tänkt på det flera gånger själva åxå men vi e ju alla lite lata åså sku de måsta passa för alla 4 att fara å fota, så får kan ju joppas hoppas det blir snart iaf! :DD

      Radera