torsdag 27 september 2012

The vow

AAAWW, kollade på The vow med Alex ikv! Så himla gullig, har inte gråtit sådär mycket till en film på evigheter :') (Ifall nån undra XD) Efter de fo vi iaf ti Siwa efter na minttulaku (finns de nå bättre?!) å en tandborste, fan vilken ångest om jag skulle ta en rosa eller en grön.. :s nåjaa tillsist tog jag den gröna å ja e såå nöjd! (Märker ni va händelserikt mitt liv e ? XD) Nu tänkt ja sätt mej å plugg på finska (så kangas blir glad, lr e de att hoppas på för mkt?) samtidigt som jag kollar på Dance och testar mitt nya nagellack, fåse hur det går nudå... ;)

Gonatt på er iaf!


 







       











Här är en bild på det nya nagellacket "Essie, Sand Tropez" 14,90€ från Kicks                                                                         
Marit

2 kommentarer:

  1. Hoppas int fö myki me finskan, å minnas understreckningarna ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah gissa näsan de... men tack för tipse iaf! ;D

      Radera