fredag 27 januari 2012

Fredaag

Ayeah, känslan av att kunna blogga och vara på fejjan efter att datorn haft virus i 2 DAGAR?! de va plågsamt kan jag säga!

Idag fyller mamsen år, grattis till henne! ehehe <3 Tyvärr har jag andra planer tills ikväll än att stanna hemma och fira henne, DET ÄR JU TROTS ALLT FREDAAG!!! En kompis fyller 18, såå de blir pardey ikv! :D

Hade ju tänkt gå på balett med Livva ikv, men hon hade tydligen inte tid?! .. Nåjaa jag tror jag dissar lektionen ikv och kör hårt på ED imorgon ist. Livva och jag får skämma ut oss nästa fredag dååe!

Här har ni bilder på lite shopping från veckan:

Topp från Wautsi

Tröja, Wautsi



Tänkte avsluta inlägget med ett random bloggtips! Jag tkr att om ni inte redan läser den, ska ni kolla in http://moakola.blogspot.com/ Vet inte varför jag gillar hennes blogg faktiskt, men det känns som att den inte är lika mainstream som "vanliga" bloggar. Hon lägger lixom tid på texterna, eller så är det någon mening med dom, dessutom plus för att hon har fina bilder och är allmänt shysst och söt :D

Puss på er 
/Martina

3 kommentarer:

  1. Hihih samma vita tröjja som jag köpt från wautsi i måndags :DD (Jag e lika cool som MARTIIINAAAAA! EXDE! hehe )

    SvaraRadera
    Svar
    1. OMG due noo jättecooooool nu LINAAAA! ;);););) EKSDEEE!

      Radera