fredag 27 januari 2012

HEJ JAG E MARTINA!!!

Hahhaa, vacker rubrik sku jag sejj :') Nåjaa, nu har ju alla de andra brudarna presenterat sej, så inte kan ju jag vara sämre!

  • Såå, jag heter då Martina Angelica Olavdotter (neeh Leif int olavsfjant..-.-) Jutila (mamma å pappa kunde lixom int klämma in ngra namn till när de ändå hade chansen ..) 
  • Jag är 16 moahahaha myyycke äldre än de andra!
  • - Som person är jag glad o social (kan man säga så?) envis och har bra självförtroende, lr jag tkr de iaf :D
  • - Intresserad av dans ofc och typ träning i allmännhet, kläder och smink (vem e int men iaf) SHOPPA <3  å att leva livet å ha kul bara i allmänhet! :)
  • - Älskar mina vänner åxxå <3

Jaanå de va vell lite om mejj de.. :) Och nu (bara fö att ja e så cool) ska ja gö ett test åxå :):):)



1. Är du singel nu? Jupp
2. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Tror de?
3. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
4. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Jodå!
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ne de tror ja no int :)
6. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Haha, jodå !
7. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jo
8. Sparat något från ett gammalt förhållande? Jo
9. Somnat gråtande pga kärleken? mm.. :/
10. Varit på en blind date? Nej
11. Varit otrogen? Jo..

12. Ångrade du dig? Jo
13. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Några månader?
14. Har du någonsin varit kär? Japp!
15. Har du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? Int som jag vet

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Anna XD
2. Sov med dig i samma säng? Hohoohh hej Leif <3
3. Du delade ett riktigt skratt med? Irene Leif leffe Nylund :'D
4. Du gick på bio med? omg de va länge sen, vicki kanske?
6. Du gick på stan med? Ilse
7. Delade en pizza med dig? Minns int
8. Du ringde? DNA
9. Skickade ett sms till dig? Ducci :)
10. Du kramade? Jennie
11. Gjorde dig lite besviken? vet int
12. Gjorde dig mycket besviken? - vet int
13. Du skrev med på msn? - Haha länge sen, men livva tror ja :D
14. Du snackade skit om? ehehe..
15. Du åkte bil med? Livvas mamma :D
16. Gav dig en komplimang? Moa :)
17. Du kollade på film med? Irene
18. Du åt med på resturang? Ingen aning
19. Betalade något åt dig? mommo
20. Grät inför dig? Minns int

1. Favoritfärg? Många :)
2. Mobiltelefon? Nokia (hitec prkl)
3. Skola ? ox </3
4. Tycker du om ditt utseénde? Nåjoo..
5. Senaste filmen du såg? The day after tomorrow, hej Leif!
6. Senaste låten du lyssnade på? It will rain
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Chill me skolan?
8. Hur många timmar har totalt pratat i din telefon? För många.. (a)
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? 1437
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 1281
11. Vad åt du till middag igår? Kött typ? :)
12. Har du duschat idag? Nepp
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Hejdå.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Skick ett medd sen!
15. Har du skolkat någongång? Juuh
16. Är du en svartsjuk person? Ibland :)




2 kommentarer: