söndag 29 januari 2012

HelgeN

Tjooo! Bara för att jag är så uttråkad ska jag berätta om min helg (och ni är intresserade ofc) ! ;)

Fredagen var AWESOME! Pardey hos Duccis med rikti najjs folk, har inga egna bilder tyvärr, men ska se om jag får tag på ngra till framtiden.. :D Åkte hem redan vid 2 tiden så jag skulle orka med ED nästa dag.

Lördagen började med träningar <3 Sen blev det larsmo på kvällen ft. Livva, Anna, Emilia, Malin, Toffe, Atte, Janne, Jontti, Giggs, Valtsu åså en till som ja glömd ti fråg va han hett XD (sry) vi typ chillade och kollade film på Emilias vind :D Livva berättade ju hur det gick för Irene.. krya gullet! <3

Idag har jag sovit, SKÖNT! Mest suttit inne och kollat tv :) Hämtade lite mäkkenmat med Ilse och pappa åxå, im lovin it! <3

hehe, bildlöst inlägg dethär.. sry!
//Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar