söndag 29 januari 2012

omg..

OMG! Kollade just igenom kameran (roligheter jag sysslar med på söndagar..) Hittade bilder från i somras som jag glömt att jag hade :') LÄNGTAR TBX! så nu publicerar jag ngra av dom. :)

Sweet <3

Haha omg, kvaliten<3 Saknar solbrännan:( vill int se ut som ett spöke nåmera..

Aaah chilltime på jaromatchen

Somsagt brännan tbx tack! Och håret kan jag ta på köpet åxå..

I Schweiz med Emilia, Erica, Linn, Lina och Sara

Mina gullisar <3

Fest hos Lina.. XD död int mejj snälla! ;)

Ååh saknar allihop <3
Martina

4 kommentarer:

  1. GUD VA MYSIGA,FINA & ROLIGA BILDER!!!!!!!!!!!! /era fiender (ilse tvinga me ti skriv)

    SvaraRadera
  2. Vad gjorde ni i Schweiz? Var ni på nån språkresa elr något liknande? Gillar er blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag (Martina) var på Gymnaestrada, en dans och gymnastik festival typ som ordnas vart 5e år. Folk från hela världen kommer dit och uppträder och dansar :) sjukt kul, REKOMENDERAR! Tack ska du ha, kul att du gillar den! :D

      Radera