onsdag 14 mars 2012

Onsdag e kaffedag!

Hejj bloggeen! :D Har haft en superbra dag faktiskt! Efter älskade skolaN (</3) var jag å Leif i stan en litten stund, kollade igenom Wautsi (klädeeeeeer<3) och köpte hårsprejj ti Leif :) 

Sen då Anna slutade for jag ti hennes, vi tränade på hennes musikteoriprov.. jag skulle lära henne det men hade lite glömt bort hur man gjorde.. så e blev skratt och en halvliter kaffe påvar ist ;) Hon hjälpte mej åxå att fylla i lite blanketter å såntt på finska till en skola jag ska söka till! 

Efter det har jag bara chillat med Alex hela kvällen, blev en snabbfika på Fredrika, lite hårsprejjs-inköp till mejj å sen bara chill å såntt :D Endast najjss!

Nu ska jag fortsätta renskriva alla papper till ansökningen.. ser ut att bli en lång kväll/natt dehär..!



Hehe, lite fina å motiverade bilder på kaffe för att hålla mejj pigg:
Martina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar