måndag 23 april 2012

Nytt osv..!

Ojj vilken najjs dag! Vädret har helt enkelt varit awesome och det fick min dag att vara perfekt åxå, äntligen vår nudå :'D

Hann inte på blackouts träning efter skolan, skulle bla. fixa födispresent till syrran, gick himla bra! Som alltid då jag ska shoppa åt nån annan blev jag sugen på att köpa nåt till mej själv, så jag slösade lite pengar på mejj åxå ;)

Sen vart de ett tidigt födiskalas hos pappa med faffa, hade seriöst int talat med faffa sen i julas då han frågade om jag hade gått upp i vikt sen vi sågs sist (-.-) vart himla sur på han då, men idag ansträngde han sej verkligen och sa att jag var fin å att ja hadd snygg jacka (XD) BRA FAFFA! 

Resten av kvällen tränade jag med mina duktiga danselever på studioZ och mös med leffe <3 jetenajs!

Nu tänker jag hoppa i säng så jag orkar med alla 4 träningspass imorron, can't wait..lr nå såntt!

Gonatt // Martina.




Örhängen, Mint (Wautsi) 2.95, Nagellack, Seppälä, 1.95

2 kommentarer:

  1. Kan ni alla visa vad ni ska ha för vårmiddags klänningar? :D

    SvaraRadera