tisdag 24 april 2012

GRATTIS SYRRAN!!!

JEE, Ilse fyller 15 idag! :D Så Grattis Till Dejj! <3

Hihih due bäst, tyckte ju int så speciellt mkt om dejj från början.. (fösökte förstöra hennes babysäng då mamma kom hem med henne från bb..XD) MEN idag e de noo chill.. typ ;) Due faktiskt en av mina bästa kompisar (oj herregud) och jag skulle nog inte klara mej utan dejj, vi har så himla mkt roliga minnen ihop och vi har alltid så kul, nåjaa nästan alltid iaf.. :D Om jag flyttar nästa år kommer jag att sakna dejj så brutalprklsmkt, kan int ens tänk på de!!! USCH! SÅ DE JA VILLE SÄGA TI DEJJ ILSE E ATT DU BETYDER JÄTTEMKT Å ATT JA ÄLSKAR DEJJ MEST (ne vi friar int) PUSS! <3





Snyggo kallar ja denhär tjejen!

4 kommentarer:

  1. nåvoii <3 jag önskade att jag kunde ha sådan relation till mina syskon -.- jag tror faktiskt att du är ända som kommer överens men din syster !

    SvaraRadera
  2. Haha, nog brukar vi bråka åxå, speciellt förr, men en dag bestämde vi bara att de e enklare om vi kan vara som kompisar å de har vi vari sen dess! :)

    SvaraRadera
  3. Naaaw tack martina din lilla korv <333 åldras snart föbi de (elr jaa, enligt dej e ja ju tantvarning -_- osv) hahahahhah!

    SvaraRadera
  4. haha ja tant edu men int gamlare en mejjXD Känns som igår vi va i dagis typ, hihiihihih :'D

    SvaraRadera