tisdag 17 april 2012

SH'BAM!

AYEAH! Överlevde ännu en träningstisdag :'D Blackouts träningar gick väl sådäär idag.. inte lika trevliga som igår men iaf! .. men kanske iaf kommer en söt film på våra akrobatiska "skillz" nån dag snart.. XD

ED gick nog helt ok idag faktiskt, himla rolig e vår nya koreografi! <3

Å SENN.. testade jag för första gången EVER på sh'bam med Mikaela på StudioZ (enda stället i hela Jakobstad som har sh'bam nujust.. bara så ni vet!)

För er som inte vet vad sh'bam är, så kan jag berätta att det är Les Mills  nya träningsform och typ saika trendigt nujust, passet är 45 min långt och påminner liiite om zumba men äntligen slipper man den jäkla latinomusiken och får worka out till normala låtar! Sh'bam tränar kondition och uthållighet, men inte så mkt muskler tyvärr..  Himla roligt är det iaf, enkelt o feelis på topp :D Tkr nog att alla ska testa på de!

Nu är jag typ så trött så jag avlider.. gonatt på er!
//Martina


Såhäär glad (och ego) blir man av Sh'bam! Hi-tec kamera+pixlaR=KVALITE' FFS! .. bara så ni vet XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar