onsdag 16 maj 2012

:/

Ääää, denhär dagen är inte riktigt på min sida..! Började himla bra, chill i skolan, slutade redan ett osv.. blev en sväng me Leif ti stan och sen schteekt (ÄLSKAR VÄDRET <3), tyvärr var det ju "lite" molnigt, så särskilt bruna blev vi ju inte..!

När jag kom hem var jag himla trött så jag mätte feber, och såklart är jag ju sjuk igen, (nu är både jag och Anna sjuka -.-) fml feelis! Börjar bli lite orolig eftersom intagningarna till Turun Konservatorio (danslinjen) är nästa vecka.. men nog fixar det sej säkert..?

De andra (Livva och Leif) Chillar med larsomfjollona hos Leifs ikv, kan ju iaf hoppas det kommer bilder? :)

Själv skulle jag ha myst med Alex ikv, men vill ju inte att han ska bli sjuk åxå så jag får sitta hemma och chatta med honom ist -.- Typiskt mej att kolla en massa söta bilder på weheartit  då jag saknar nån (känner ni igen er?) så då blir det ju bara värre :( men nåjaa, hade ju inte tänkt vara sjuk 4ever, haha! 

Puss på er!

Martina




Hahah omg ska inte spamma med flera sånahär bilder nu..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar