tisdag 15 maj 2012

Sommarjobb nr 3, CHECK!

WOOH fick ett samtal idag så nu är det klart, ska jobba i simskolan i sommar som lekledare, AYEAH! Haha, ville ha jobbet eftersom det är bra arbetstider, ganska bra betalt åså får man ju schteeka åxå ;) Trodde inte jag skulle få det först eftersom de aldrig hörde av sig, men ibland har man ju tur iaf, sådeså! :D

Söt bild.



Andra saker jag ska göra i sommar är att sköta barn och städa hos moffa (XD) På tal om barnen så var jag faktiskt och skötte dom första gången idag. Var lite orolig hur det skulle gå eftersom jag hade feber i morse och var allmänt trött, men de var himla snälla så det gick hur bra som hellst. Läsa sagor, rita, spela spel och kolla barnkanalen är ju inte helt fel, eller hur? Haha!

Dethär är btw vårt 200-de inlägg på bloggen, och fortfarande är det lika kul att blogga! AWESOME KALLAR JAG DET!!!

Nu ska jag tagga en stund, har sommarfeelis! Äntligen varmt så jag var tvungen att köpa ett par shorts idag. Tyvärr hittar jag ingen bild på google, och noway att jag tar en hitec-bild, men det var ändå bara perus svarta högmidje-shorts, serious sally , 19.95€ (från Wautsi) så nu vet ni de!

HADE GÖTT!

Martina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar