torsdag 24 maj 2012

-

Oijj va vi ha vari bra på att uppdatera på sistone..speciellt jag.. haha!
Men iaf! Skön dag har de varit! Har varit ganska så foreveralone utan min sötnos(Martina för alla som int fattade!)i skolan meen ja överlever väll!
 Idag var vi också på nå slags företagsbesök till Beamex..va väll heelt okei, bättre än modde iaf! Sen när ja sku hem tålla ja bort mei i bonäs! D EJU SVÅRARE TI HITT ÄN I SKATA?!?!?!?!?!?!?!? ja sku efter min lillbroscha ti eftis o ja veta ju no tyyyp vart ja sku, meen ja tänkt ba ja sku ta en snabbare väg! Haha Bra däär!!
Hemma blev de lite steeek! O dee gillar vii!
Jag o min loppispolare Livva(XD) va en sväng via loppis också o sen vidare till fitness på Bodybalance. De var första gången vi var och provade på det och helt nais va de nog!

feelisen på topp när man fått trääna liite!


Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar