torsdag 24 maj 2012

Dag 2

Dag 2 i Åbo idag.. Och jag är fortfarande med!!!

Dagen har varit tung och mycket mera utmanande än igår.. men nu är jag iaf topp 20, en miljard gånger bättre än jag trodde jag skulle klara från början! Har tillomed vågat prata med lite folk idag och några ville tillochmed luncha med mej på stan :DDD Bäst på finsk känner ja mej nujust! XD

Imorgon blir det träning från 8-20.. kommer dö! Mina muskler är helt slut, laddar iaf med frukt och mineralvatten nu, igår laddade jag med godis och sånt men mådde så dåligt idag så var tvungen att leva på ibusal och redbull för att orka... feelis! -.-

När jag kommer hem ska jag iaf sätta upp lite (hi-tec) bilder härifrån, hann också springa in i ett par affärer idag så lite kläder får jag med mig hem åxå! :D (bilder kmr) Var så trött och nervös så jag inte ens kunde koncentrera mej på shoppingen, de va en ovanlig känsla XD

Nu ska jag hoppa i säng snart (HAHA) GONATT!



Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar