tisdag 13 mars 2012

Do you know the feeling when everything seems perfect, and suddenly something goes wrong..? I do!

Uff.. inte på mitt bästa humör nujust! Kom just hem från träningarna, sjukt roliga som vanligt tills.. PANG! när vi tränade benkasten blev min vänstra höft (vid benfästet) plötsligt brutalsjuk.. såfort jag lyfter benet över 90 grader gör det fruktansvärt ont :( 

Båda mina höfter har varit sjuka ett tag nu, men jag trodde bara det var lite träningsverk eller nåt liknande.. klart jag vet att det är alldeles för mkt att träna 9 ggr i veckan, men jag vet inte riktigt vad jag ska sluta med heller! Känns iaf brutalsurt nu då jag äntligen klarade spagat och split ibland -.- Blir väl att ligga lågt ett par dagar nu och se hur det känns sen..


Hehe sorry för det långa deppinlägget, men men kan ju inte vara glad jämt?! 
Puss på er <3

Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar